Skidor, sol och vår!

Förra helgen bar det iväg hem till varberg :) så trevligt att komma hem en liten sväng, kändes som det va evigheter sen.. Tog en sväng i skidspåret ute i åkulla. Gick ganska bra för att va första gången men ack så smidigt att kunna låna alla grjer på plats å inte va d dyrt heller. En helt underbar dag med strålande solsken och vårvärme i luften :)

 




Daniel var borta hela förra veckan så ja va helt ensam mån till tors då han kom hem en liten sväng på kvällen sen bra det iväg till kalmar i helgen så då blev ja ensam igen. Skönt en kort stund men sen blir det rött tråkigt. Tur va jobbade jag hela helgen så gjorde inte så mycket att han va borta. I ons kväll kom malin ner på besök och stannde till torz eftermiddag. Mycket trevligt med lite besök å uppdateras lite på vad som hänt det sista :)

Har testat min symaskin som jag fick när ja fyllde år :) funkade riktigt bra. Kanske kan få en kik på resultatet när det e helt färdigt :)

Påskpyntade även lite här hemma när daniel va borta. Ska ju inte va hemma under påsken så täntke att det va lika bra att göra det redan nu.



Blev ett litet påskris :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Men det ser ju helt underbart ut att aka langdskidor och haller med smidigt att man kan lana allt dar. Kommer du vara i Varberg nat 14-17 April?? Jag och tjejerna kommer ju hem da vore kul att ta en fika kanske? Kram Sara

2010-03-25 @ 15:21:01
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0