Berlin, here we come!

Grått, vad tänker vi på då..just nu tex sitter jag i ett par gråa mjukisbrallor ellernen grå katt unge kan va väldigt gullig tex..eööer så kan det va en grått ute men just nu uppskattar jag inte denna gråa dag utanför mitt fönster..förra veckan hade vi en alldeles underbar dag :) Solen sken, ungefär 4 plusgrader och vindstilla. Jag bänkade mig i bara ett linne på en stol med ett vidöppet fönster och kände dom första, varma, helt underbara solstrålarna på kroppen. Wonderful!

I helgen hade vi parmiddag här hemma på södra esplanaden. Det  var jag och danie, johan jansson som jobbar på daniels jobb och hans tjej anna och ett tredje par, carl-peter och hans tjej josefina. Väldigt treligt, jag stod för hela menyn för en gång skulle :) Först blev det baconröra, efter det kalkon med rotfrukter och en supergod sås. Till sist lingonparfait och minicup-cakes. Mycket lyckad kväll!

Igår bestämde vi att det blir berlin över påsk :) Tre hotellnätter i Berlin, roadtripp med Martin och Frida på ons kväll till sön eftermiddag. Tror det kommer bli helt grymt.

Nu ska jag gå å baka lite muffins å sen ska jag se om nån vill komma å fika med mig i eftermiddag :)
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte visste jag att du var sa duktig i koket! :D

2010-03-15 @ 15:56:01
URL: http://londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0