Skidor och London!

På tisdagen bar det av iaf till vallåsen. Kändes ju helt skumt att stå på ett par skidor igen och då när man inte ens e i fjällen.. Gick hur bra som helst iaf, nu har man ju lagt av med att glömma från år till år :P Va där en heldag, matsäck medtagen men fullt snöfall från morgon till kväll. Va blöt som en jag vet inte vi när vi kom hem men hade ju roligt iaf :)

På torsdagen gick planet till Stansted efter mycket om och men. Blev ganska sena till Sara men hon va ju hemma dan efter så får hoppas det inte va hela världen. Åkte in till London ganska tidigt på förmiddagen och startad med Madame tassuad. Trevligt men inte riktigt värt alla pengarna kan ja tycka. Efter det satte vi oss på en buss och åkte runt och kollade på alla grejerna. Klarade inte riktigt hela färden så hoppade av ungefär halvvägs och tog oss till hotellet vi skulle bo på :) Låg väldigt bra till och hyffsat fräscht och bra. På kvällen gick vi på we will rock you. Helt grymt :) Lördagen var vi på Harrods, åtnjöt en afternoon tea, tog ett break på en pub där vi pratade med ett äldre par från burmingham och sen tillbaka till hotellet. För att senare ta oss en tur österut för att gå på den märkligaste restaurangen jag nånsin besökt. God mat men givetvis ganska dyrt. Söndagen  shoppade vi lite, inget större dock men en liten påse följde med ut till mill hill iaf :) Va på en engelsk pub på kvällen med sara och dan, åt nåt så engelskt som roasted beef med yorkshire pudding :) Intressant och ganska gott faktiskt. På måndagen packade vi bara ihop våra grejer, tog bussen till flygplatsen och åkte hem..Mycket trevlig resa och tillbaka till verkligeheten igen. Får man väl drömma sig iväg tills man kommer iväg på nästa resa :)