2010

Då va vi inne på det nya året :) än så länge har det väl vart som vilket annat som helst :) 

På nyårsafton va vi hos Pontus i malmö. Hummerterrin till förätts, pancettalindad kalvytterfilé till huvudrätt och chokladterrin till efterrätt. Allt var väldigt gott även om det va lite stressat under middagen tyckte jag. Vid 11 skulle dem andra in till en klubb i malmö men vi valde att åka till en annna fest istället. Mycket trevligt, fick se lite fyverkerier vid tolvslaget men givetvis inget i klass med varberg :)

Imon ska jag, daniel, martin och frida åka till vallåsen och ta några skär i backen :) ska bli helt galet roligt :D

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska åxå försöka ta mig till vallåsen nån gång.. har inte vart där sedan jag var miniliten... bara ja blir klar med den här tentan! Men först sälen så klart

kram

2010-01-07 @ 14:17:20
URL: http://fridachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0