Biffar med stuvade makaroner!

biffarna och mina första stuvade makaroner (av fullkorn så ingen tror ja bränt dem ;P )        mina första hemmalagade biffar

Idag gjorde jag mina egna första biffar med stuvade makaroner :) visst ser dem smarriga ut!
Blev riktigt stollt över mig själv när jag lyckades så bra å daniel tyckte dem va goda.
Mer idag så har vi vart å köpt ett tidningsställ som pappa roland ska sätta upp på lördag när dem kommer å sen fick vi beställt en sänglampa också :) så nu har vi nog allt i ordning snart,ska bli så skönt :)
Igår va ja uppe hos maria en sväng å kollade hur hon hade fått det i sin nya lägenhet i helsingborg, åt en härlig middag å snackade lite skit :) så trevligt att ha henne på ett överkomligt avstånd.
Nu ska ja skruva ihop lite stolar så vi daniels mamma å pappa får nåt att sitta på när dom kommer till helgen :)

Hej på sväng!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men shit vad lackert! Supergoda :)

2009-10-14 @ 20:24:15
URL: http://lon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0