Stockholm :)

Förra veckan började med ,som säkert för så många andra, jobb..Hade min första riktiga dag i fisken. Måste säg att jag gillar att va där, folk är mycket trevligare där än i delikatessen.

I fredags morse åkte vi till stockholm. Med oss i bilen hade vi en ny tjejkompis till  mig. Hör och häpna, Arne Weises dotter är det minsann :) Vi va framme vid halv 1 och checkade in på hotellet, mycket trevligt ställe. Sen gick vi en sväng på stan för att sen gå tillbaka till hotellet och göra oss iordning inför middagen. Daniel hade beställt bord på en restaurang som heter Wasahof och ligger precis vid vasaparken. Fransk bistrostil med helt underbar mat. Det va verkligen jättetrevligt och mysigt :)

På lördagen åt vi frukost och sen drog vi ut en sväng på stan tills Daniel skulle träffa sina polare. Då åkte jag ut till Isabelle och Daniel. Jättefin lägenhet :) På eftermiddagen åkte vi en sväng till Ikea och sen på kvällen åt vi fajitas och spelade spel och tittade lite på film. Dagen efter lämnade Isabelle och Daniel av mig på medborgarplatsen och sen gick jag och brunchade med Daniel, Martin och Frida. Sen gick färden hemåt Lund igen.

Idag har jag och Daniel vart ihop ett år :)

Ha en bra dag allihopa!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi gratulera på 1-årsdagen

Kram

2009-11-10 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0