julfest å annat

har vart två hektiska helger, mycket jobb å julfest på det..i lördags va det julfest med jobbet på let´s go i limhamn. Jobbade hela dan innan så fick duscha och göra iordning mig på jobbet men det funkade det också. Tråkigt nog fick jag va nykter och köra bli då jag skulle upp och jobba halv 8 dan efter. Slutade kvällen vid 11 halv 12 då alla andra va för fulla och det enbart va drygt att va kvar. Kvällen bestod av lite välkomstglögg när man kom å sen va det julbord till mat. Efter julbordet va det lite godis, gröt och frukt och till sist bowlade vi. Gick sådär på bowlingen men kom 2a i min grupp i alla fall . Så det blev väl godkänt.

Annars i veckan har jag mest jobbat. Hjälpte till på en nation och gjorde lunch i tisdags igen :) mycket trevligt, och framför allt får man med sig lite mat hem om det blir över så då fick Daniel matlåda till onsdagen. Denna gången bjöd vi på tacopaj, mycket gott :)

Ska bli spännande va denna veckan har att erbjuda mer än jobb, antagligen inte värst mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0