Ensam hemma 2

Veckan har vart fullspäckad som vanligt. Jobb nu hela helgen. så tråkigt :( Har min andra ensamma lördag i lägenheten, Daniel har haft en dag med jobbet i Köpenhamn och ätit smörrebröd så nu ligger jag här å päser i soffan alldeled ensam, inte så pjåkigt faktiskt :)

I tisdags var jag och vaccinerade mig, tyckte inte om det men ibland får man ju bara bita i det sura äpplet. Mådde helt kasst dan efter och har fortfarande ont i armhålan men det släpper väl nån gång.

Igår va Frida och Martin här på käk, så himla trevligt :) va riktigt längesen vi hade våra enkla snabba middagar. kvällen gick för fort bara.

Har inte så mycket mer att berätta för denna gången..

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0